stycznia 13, 2019

Urodziny


W piątek obchodziłam 28 urodziny. Przyznam, jestem w szoku jak bardzo goście trafili w mój gust! Dostałam słodkie, czerwone wino, książki - Wyznania przemytników ludzi Andrea Di Nicola Giampaolo Musumeci, Księżniczka z lodu Camilla Lackberg, Pragnienie Jo Nesbo, Reputacja Andrzej Pilipiuk, Zabójcza Biel Robert Galbaith - oraz słodycze i Picollo :) Bawiliśmy się do 3 nad ranem, oprócz rozmów i tańców graliśmy w planszówkę "Wsiąść do pociągu Europa". To był bardzo udany wskok w nowy rok życia. Dodatkowo, tego samego dnia, założyłam w końcu IDG, także zaczynam pracę na własny rachunek :) 29 rok życia zaczynam od wprowadzenia zmian w swoim życiu, efekty podsumuję za rok :)
PS
Idealny bufet na imprezę?
+ Boeuf Strogonow
+ Sałatka Gyros
+ Tortille z łososiem i papryką
+ Koreczki z serka Almette z czosnkiem niedźwiedzim, szynką, pomidorkiem koktajlowym i oliwką
+ Jajka faszerowane na różne sposoby :)
Siostra już nas poprosiła, żebyśmy jej pomogli zrobić takie dobre jedzenie na jej 18stkę :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Lifestyle , Blogger